szerda, november 29, 2006

USA elso het



Mar tobb mint egy hete itt vagyok, melom nincs, viszont van mar kocsim, bankszamlam es telefonom. Ezek nelkul itt nem vagy senki se. Itt a kocsi a minden, eppen azt mondtam a haveromnak, hogy eppen szarni kell kiszalni a kocsibol, az osszes tobbi dolgot el lehet intezni kocsibol :) peldaul penzt kivenni automatabol es penzt berakni a bankba. Sok minden maskepp mukodik mint Magyarorszagon, kesobb bovebben beszamolok ezekrol. Addig is kitartas. Nekem. Ezen uton udvozlok minden ismerosomet, akiknek nem irtam levelet es azon keveseket akiknek irtam. Hali! A kepen a chicagoi "bean".

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Udvozlet neked is ronda :) ... s hol lax ? s milyen ott?

nope írta...

szabikam, azer irhatnal kicsit gyakrabban is.
tudod, az unatkozo TATAsoknak. ;-)

Névtelen írta...

Jujj, elkészült a nagy Bab, nagyon szerettem volna látni egészben, de ottlétemkor retaurálták, csak egy kis rész látszott 3 és fél hónapig belőle. Sztem nagyon szép alkotás. Ahogy tükrözi az eget, az egész downtownt, téged. Az ottaniak nem értették, minek kell egy nagy bab a város közepébe. Köszi az élményt, hogy láthatom, milyen lett. Egyébként nem jutott volna eszembe, hogy megnézzem neten vagy bárhol. Köszi, köszi, köszi.