péntek, szeptember 28, 2007

Amazon.com MP3



Idáig az Amazonon legtöbbször könyvet vásároltam, még Magyarországról is. A napokban megjelent az MP3 vásárlási lehetőség is. Ezentúl ha megtetszik egy album, vagy egy szám, innen fogom letölteni. Megpróbálom, hogy a gépemen ne legyen lopott holmi. Egyedül talán a Discovery-s sorozatok amit rögzítenek és feltöltenek, de az szerintem távol áll a "lopás" fogalmától. Az egyedüli szoftver amit le kell még törölnöm a gépemről, az a Windows Commander, de már találtam alternatívát arra is. Tudom másokat nem érdekel, de számomra jó érzés, hogy "tiszta" a gépem. Van 2 játékom is, de mindkettőt megvettem.

Egy szám kb. 1 USD, egy album meg 10 USD. Ha CD-n veszed meg, jön vele a borító, de utána ugy is berippeled, mert vagy a gépről, vagy az MP3 lejátszóról hallgatod. Kocsiba meg kiírod CD-re, mert nem fogod az eredeti CD-t a kocsiba hányódtatni.

És a te géped mennyire "tiszta"?

2 megjegyzés:

benkenandor írta...

nekem is van egy eredeti szoftverem valahol... a videókártyával adták... na nézz oda, hova tettem? :D

Viszont büszke tulajdonosa vagyok egy eredeti Jethro Tull Aqualung CD-nek, amiért egy hetet koplaltam elsőévesen.

Rbk írta...

Pironkodva bevallom: nem az...viszont van egy társam, akinek az..:)) ettől már némileg jobban érzem magam..